Strona główna O firmie Celebryci BUDDHA TO BUDDHA

BUDDHA TO BUDDHA

BUDDHA TO BUDDHA od 1997 jest znaną ze swoich ponadczasowych, ręcznie wykonywanych męskich bransolet. Marka inspiruje się filozofią buddyjską, propagując zgodne z tą filozofią zasady życia świadomego, acz nieunikającego płynących z niego przyjemności.

1 Marka inspiruje się filozofią buddyjską, propagując zgodne z tą filozofią zasady życia świadomego, acz nieunikającego płynących z niego przyjemności. Filozofia Wschodu składnia do życia zgodnego z naturą, wygodnego i czystego.

czarna branŻywym przykładem fascynacji filozofią Wschodu jest Batul – założyciel, właściciel i główny projektant firmy BUDDHA TO BUDDHA. To właśnie w trakcie jego medytacji w Indiach w 1997 roku powstał pierwszy szkic bransoletki. Batul nie tylko jest kreatywnym projektantem i odnoszącym sukcesy przedsiębiorcom. Ma także niecodzienną cechę wydobywania z ludzi tego, co najlepsze – co oczywiście procentuje dla jego firmy i nowych projektów.Obecnie kolekcja biżuterii BUDDHA TO BUDDHA składa się z ponad stu różnych typów bransoletek, pierścionków, kolczyków i naszyjników, wszystkie wykonane z pełnowartościowego srebra, a niektóre również w połączeniu z kamieniami półszlachetnymi i skórą. Marka jest doskonale reprezentowana na świecie. Chętnie jej produkty noszą międzynarodowe gwiazdy takie jak Doutzen Krous, Blondie, Bryan Adams, Pamela Anderson, Travis McCoy (Gym Class Heroes), DJ Afro Jack, DJ Sven Vath, Fergie (Black Eyed Peas) i Snoop Dogg. W 2008 roku BUDDHA TO BUDDHA przygotowała specjalną kolekcję biżuterii dla młodego pokolenia. W kolejnych latach marka z sukcesem zaprezentowała linię ubrań dla kobiet i mężczyzn Easy Fit. Ostatnio firma przygotowała kolekcję toreb, których projekty również pozostają w kontekście filozofii buddyjskiej. Piękne i czyste w formie projekty zostały wykonane z trwałych i luksusowych materiałów. W kolekcji znajdują się torby wykonane ze skóry w kolorach takich jak czerń i koniak oraz worki płócienne.

rece  

Biżuteria BUDDHA TO BUDDHA ma mocny i męski charakter. Kojarzy się z wojownikiem i walką. Doskonale wyrazi siłę przetrwania tak charakterystyczna dla sportowców i podróżników. Osobie o kontrowersyjnych, odmiennych od ogółu poglądach doda siły w walce o zachowanie tożsamości.  Jej filozofia związana jest z poszukiwaniami i medytacjami. Intelektualiści mogą za jej pomocą manifestować siłę swoich poglądów i przywiązanie do procesu analizy i poszukiwania lepszych idei.

kamienie

Jej solidność i jakoś przypomina o przyjemności płynącej z wartością materialnych - kojarzy się więc z bogactwem, które mogą za jej pośrednictwem manifestować osoby zamożne. Piękne projekty zadowolą artystów. Ta biżuteria przemawia wieloma językami, na wyciągniętej do nowo spotkanej osoby ręce powie więcej o jej posiadaczu niż karta wizytowa. Od grudnia 2011 Crystal Fashion jest jedynym polskim agentem i sprzedawca BUDDHA TO BUDDHA.

 

created by Media4U 2011
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA.