Strona główna FAQ

FAQ

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Dokonywanie zakupów w sklepie Crystalfashion nie jest warunkowane rejestracją. Poruszanie się po stronie bez logowania daje możliwość przeglądania oferty i kupowania, natomiast nie ma możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Załóż konto” a następnie podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Rejestracja” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie Crystal Fashion.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową- informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jesli paczka jeszcze nie została wysłana.
W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 do 17.00 pod numerem telefonu 42 648 05 60 pod adresem e-mail info@crystalfashion.pl
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (kurier/poczta polska).
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub za pomocą płatności elektroniczna Dotpay
Czy sposób płatności ma wpływ na tempo realizowania zamówienia?
Nie, nie ma żadnego wpływu, wszystkie zamówienia są realizowane w jednakowym czasie.
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Prosimy o złożenie reklamacji, zgodnie z regulaminem.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.
Co mam robić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
W takiej sytuacji bardzo prosimy kontaktować się pod numerem telefonu: 42 648 05 60
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem. Zwrot może nastapić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy obiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
Jak należy zareklamować wadliwy produkt kupiony w sklepie on-line?
Należy wypełnić formularz reklamacyjny i odesłać razem z reklamowanym produktem na adres sklepu internetowego (adres podany w zakładce "kontakt"). Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi Klient.
Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?
Jeśli w trakcie logowania, po tym jak wpisany został adres e-mail i hasło, wyświetla się informacja o błędzie danych, najpierw należy upewnić się, że wpisany został ten sam adres e-mail, który podano w trakcie rejestracji. Jeśli adres e-mail jest poprawny, ale nadal istnieje problem z zalogowaniem się, możliwe, że hasło jest niepoprawne. W takim wypadku należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
created by Media4U 2011
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ROZWOJU REGIONU ŁÓDZKIEGO
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO ORAZ Z BUDŻETU PAŃSTWA.